perjantai 4. joulukuuta 2015

Voi hitsin vitsi

Voi järki nyt oikeesti, arvatkaapas vaan mitä tänään tein. No rikoin vahingossa lasin mun varapuhelimesta mikä mulla on koska iphonen näyttö on säpäleinä. Ei voi olla todellista. Puhelin on lentäny satoja kertoja, korjaan tippunut, sekä mun että Miian toimesta ja nyt, just tänään se päätti että fakka juu, mulle riitti. Puhelin siis vaan lipsahti mun kädestä, kopsahti lattiaan ja oikea alakulma on ihan säpäleinä. Raah oikeesti. Mulle ei vaan pitäis antaa puhelinta, se on vainaa joka tapauksessa, vaikka kuinka yrittäisin varjella. Noh mies sitten soitti ja pyysi ettimään iphonen raadon, vie sen huoltoon tänään. Tilas siihen jonkun sellasen lasin, että on todella epätodennäköstä että saisin sen rikki. Katsotaan onko tässä maailmassa Iidan kestävää puhelimen näyttöä.

Toivotaan vaan että saisin nopeasti tutun vanhan iPhonen käyttöön, saisin taas otettua kuviakin! Räpsisin mm. noista mun uusista jouluvaloista kuvia. Ja Miian maailman söpöimmistä villapaidoista ja legginseistä!


Saimpas juuri kuulla että rakas pikkuveljeni sai kortin, muhahahahaaaa käytän sitä niin hyväkseni! Se tarkoittaa myös sitä, että minun vuoro on seuraavaksi. Luette varmaan kohta paniikkipäivityksiä autokoulusta ja ajamisen kauheudesta. Äiti valmistaudu, ei taida olla mun opettaminen ihan yhtä helppo juttu kun veljen... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti